Reklamácie a podnety
1
Zvoľte typ požiadavky, zodpovedajúci vašej reklamácii alebo podnetu.
(Ak sa neviete rozhodnúť, ktorú kategóriu zvoliť, vyberte Reklamácia – iné)
2
Vyplňte všetky údaje označené hviezdičkou. Sú povinné.
(Ak niektorý údaj z povinných údajov nepoznáte, napíšte do políčka „neviem“)
3
Do popisu problému bližšie popíšte situáciu.
(Čím podrobnejšie informácie uvediete, tým efektívnejšie vieme vašu požiadavku vyriešiť. Pomôže nám, ak uvediete čas výskytu problému, použité zariadenie, prehliadač či aplikáciu. Rovnako pomôže detailný popis chyby a screenshoty)
4
Po kontrole odošlite formulár.
V prípade problémov či otázok nás kontaktujte na:
18177, 18277 info@tipos.sk / tipos@tipos.sk Reklamácie a podnety