FAQ
Neviem sa prihlásiť?
V prípade, že si nepamätáte prihlasovacie heslo, môžete si ho zaslať pomocou možnosti „Zabudnuté heslo“.
V prípade, ak si nepamätáte prihlasovacie meno alebo je vaše konto z nejakého dôvodu blokované, je potrebné požiadať o zaslanie údajov prostredníctvom Reklamácií a podnetov, ktoré nájdete v menu INFORMÁCIE. Po zobrazení formulára v druhom riadku preklikajte bankové prevody na prihlásenie a vyplňte požadované údaje.
*Ak si vami používaný internetový prehliadač pamätal vaše prihlasovacie údaje a žiadali ste o zmenu hesla, odporúčame vám pred prihlásením vymazať históriu prehliadania a súbory cookies. V prípade aplikácie je potrebné vymazať cache pamäť aplikácie.
Ako zmením údaje na hráčskom konte?
E-mail, telefón a adresu trvalého pobytu viete zmeniť po kliknutí na Môj účet: Osobné údaje. Následne v konkrétnej sekcii kliknete na „zmeniť“ a prevediete vami požadovanú zmenu.
Údaje, akými sú číslo občianskeho preukazu a číslo účtu, môže zmeniť len operátor TIPOS-u. O zmenu týchto údajov je potrebné požiadať prostredníctvom Reklamácií a podnetov v menu INFORMÁCIE. Vo formulári zvoľte, prosím, v druhom riadku miesto bankových prevodov zmenu osobných údajov a vyplňte požadované údaje.
Bankové prevody
Prevody z hráčskeho konta na váš bankový účet sú realizované spravidla po potvrdení z našej strany do 24 hodín v pracovné dni.
V prípade, ak vám peniaze na váš účet nie sú doručené, skontrolujte si, prosím, správnosť registrovaného čísla účtu v menu Môj účet: Osobné údaje. Ak číslo účtu nie je správne, vyplňte, prosím, formulár Reklamácie a podnety v menu INFORMÁCIE.
Prevody banky na hráčske konto sú realizované spravidla obratom po potvrdení z vašej strany. V prípade, že ste zvolili navýšenie Vkladom na účet, takéto navýšenie je realizované spravidla do 3 pracovných dní.
V prípade, že sa prevod nezrealizuje v uvedenej lehote, využite, prosím, formulár pre Reklamácie a podnety v časti INFORMÁCIE. Možnosť Z hráčskeho konta do banky zmeňte na Z banky na hráčske konto a vyplňte požadované údaje.
Reklamácia stávky/hry
V prípade, že chcete reklamovať konkrétnu stávku/hru, využite, prosím, Formulár pre reklamácie a podnety v časti informácie. V druhom riadku preklikajte Bankové prevody na Reklamácie.
Ako si zmením limit sebaobmedzujúceho opatrenia?
Sebaobmedzujúce opatrenie si viete nastaviť po prihlásení na www.etipos.sk po kliknutí na ikonu "štítu" vedľa "Môj účet".
V prípade sprísneného sebaobmedzujúceho opatrenia Vám bude zmena prevedená do 24 hodín od zadania. Nastavenie zmiernenia sebaobmedzujúceho opatrenia je schválené do 7 kalendárnych dní. Toto opatrenie si je však možné zmeniť iba raz za kalendárny mesiac.
Ako si môžem zrušiť hráčsky účet?
Žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu je potrebné doručiť formou doporučeného listu na adresu sídla spoločnosti TIPOS alebo elektronicky prostredníctvom formuláru na stránke www.etipos.sk alebo na email info@tipos.sk. V prípade zaslania elektronickej žiadosti bude žiadosť spracovaná len v prípade zaslania z mailovej adresy registrovanej na Hráčskom účte.
Žiadosť musí obsahovať aspoň meno a priezvisko, dátum narodenia a podpis Hráča.
Hráčske konto je možné zrušiť len v prípade, že všetky výhry sú vyplatené na Hráčsky účet, na Hráčskom účte nie je evidovaná aktívna stávka.
Čo je Multistávka?
Multistávka je špeciálna funkcionalita, pomocou ktorej je možné vytvoriť až 100 tipov, a zároveň pridať viaceré čísla do doplnkovej hry JOKER. Stále však platia obmedzenia počtu tipov na 1 stávku, takže pri podaní dôjde k automatickému vytvoreniu príslušného množstva stávok.
Ako si podať Multistávku?
Stačí, ak v príslušnej číselnej lotérii, pri príprave stávky, zakliknete políčko "Multistávka".
Zobrazia sa tak možnosti pre nastavenie počtu tipov a počtu doplnkových hier JOKER. K jednému tipu je možné priradiť jeden JOKER. Po kliknutí na "vyplniť" Vám systém vygeneruje jednotlivé náhodné tipy.
Koľko tipov môžem podať v Multistávke?
Maximálny počet je 100 tipov a 100 JOKERov.
Čo je Lovec JACKPOTU?
Už Vám neunikne žiadny jackpot!
Chcete, aby bol Váš tiket stále v hre pri *každom žrebovaní Vašej obľúbenej lotérie, až pokiaľ nepadne jackpot?
Aktivujte si LOVCA JACKPOTU, ktorý výhru chytí za Vás.
Ako na to?
- Zadajte svoje šťastné čísla do jedného alebo viacerých hracích polí.
- Ako spôsob podania vyberte možnosť „Lovec jackpotu“.
- Potvrďte a odošlite Vašu stávku.
A lov na jackpot sa môže začať!
Uistite sa, že máte na hráčskom účte dosť finančných prostriedkov.
*viac o podmienkach sa dozviete TU alebo v sekcii Informácie / Najčastejšie otázky.
Prečo mám využiť Lovca JACKPOTU?
Ste stále v hre o aktuálny JACKPOT a neujde Vám tak šanca získať hlavnú výhru.
Ako si zapnem Lovca JACKPOTU?
Pri príprave online tiketu vybranej číselnej lotérie, v sekcii „3. Zvoľte spôsob podania“, jednoducho začiarknite políčko "Lovec JACKPOTU" a odošlite tiket.
Ako si vypnem funkcionalitu Lovec JACKPOTU?
Lovca JACKPOTU vypnete vo svojom hráčskom účte nasledujúcim spôsobom:
v sekcii LOTÉRIE / Môj účet, v prehľade Stávky – v detaile automaticky podávaného tiketu alebo vo vzorovej stávke: kliknutím na tlačidlo "vypnutie automatického podania" Lovca JACKPOTU jednoducho vypnete. Funkcionalita sa deaktivuje iba v stávke, založenej na vzorovej stávke, nie pre všetky ostatné stávky, ktoré majú Lovca JACKPOTU aktivovaného. Ak máte Lovca JACKPOTU aktivovaného na ďalších stávkach, prípadne v stávkach iných číselných lotérií, je nutné ich deaktivovať tiež - v niektorej z kópií stávok podľa vzorovej stávky alebo vo vzorovej stávke.
*Kedy sa mi automaticky vypne Lovec JACKPOTU?
Automatické podávanie tiketu, podľa vzorového tiketu, bude vypnuté, ak:
- dôjde v príslušnej lotériovej hre k výhre JACKPOTU, akýmkoľvek hráčom / hráčmi.
- sa hráč sám rozhodne ukončiť automatické podávanie tiketov v príslušnej hre, deaktiváciou funkcionality LOVEC JACKPOTU, v niektorej z kópií stávok podľa vzorovej stávky alebo vo vzorovej stávke. Učiniť tak môže v detaile tiketu na hráčskom účte, príslušným tlačidlom.
- hráč na hráčskom účte vykoná zrušenie automaticky podanej, platne uzatvorenej stávky alebo vykoná zrušenie platne uzatvoreného vzorového tiketu, so zapnutou funkcionalitou automaticky podávaného tiketu.
- zostatok finančných prostriedkov na hráčskom účte nebude dostačujúci pre podanie kópie vzorového tiketu. Ak dôjde po deaktivácii automatického podávania tiketov k doplneniu finančných prostriedkov na hráčsky účet, funkcionalita LOVEC JACKPOTU sa opätovne automaticky neaktivuje, je nutná opätovná manuálna aktivácia - vytvorením nového vzorového tiketu, s aktivovanou funkcionalitou LOVEC JACKPOTU.
- dôjde k zmene parametrov, týkajúcich sa podstaty lotériovej hry, ukotvených v Hernom pláne (napr. zmena ceny, skracovanie žrebovacieho obdobia pred uskutočnením zmien, zmena matice, zmena pravidiel hry a podobne).
- TIPOS rozhodne o zrušení funkcionality. TIPOS si vyhradzuje právo funkcionalitu kedykoľvek obmedziť, pozastaviť, deaktivovať, zrušiť.
- dôjde k neúspešnému pokusu o podanie stávky, z technologických dôvodov.
- je dosiahnutý sebaobmedzujúci limit na hráčskom účte hráča.
- je v čase podania stávky hráčsky účet blokovaný.
- hráč v čase automatického podania stávky nemá prístup do herne LOTÉRIE, z dôvodu blokácie prístupu do herne / vylúčenia z herne.
- hráč sa v čase automatického podania nachádza v Zozname vylúčených osôb.
Môžem využiť Lovca JACKPOTU, a zároveň Multistávku naraz?
Nie. Lovec JACKPOTU sa nedá kombinovať s Multistávkou, ide o dve rôzne funkcionality.
Môžem si podať vlastné čísla, alebo iba náhodné?
Oboje. Môžete si vybrať vlastné čísla, náhodný tip, alebo aj Rýchlu stávku.
Radi vám poradíme aj na infolinke TIPOS-u 18 177 a 18 277, denne od 7:00 do 22:00.