FAQ


Neviem sa prihlásiť?

V prípade, že si nepamätáte prihlasovacie heslo, môžete si ho zaslať pomocou možnosti „Zabudnuté heslo“.
 

V prípade, ak si nepamätáte prihlasovacie meno alebo je vaše konto z nejakého dôvodu blokované, je potrebné požiadať o zaslanie údajov prostredníctvom Reklamácií a podnetov, ktoré nájdete v menu INFORMÁCIE.  Po zobrazení formulára v druhom riadku preklikajte bankové prevody na prihlásenie a vyplňte požadované údaje.
 

*Ak si vami používaný internetový prehliadač pamätal vaše prihlasovacie údaje  a žiadali ste o zmenu hesla, odporúčame vám pred prihlásením vymazať históriu prehliadania a súbory cookies. V prípade aplikácie je potrebné vymazať cache pamäť aplikácie.

 

Ako zmením údaje na hráčskom konte?

E-mail, telefón a adresu trvalého pobytu viete zmeniť po kliknutí na Môj účet: Osobné údaje. Následne v konkrétnej sekcii kliknete na „zmeniť“ a prevediete vami požadovanú zmenu.
 

Údaje, akými sú číslo občianskeho preukazu a číslo účtu, môže zmeniť len operátor TIPOS-u. O zmenu týchto údajov je potrebné požiadať prostredníctvom Reklamácií a podnetov v menu INFORMÁCIE.  Vo formulári zvoľte, prosím, v druhom riadku miesto bankových prevodov zmenu osobných údajov a vyplňte požadované údaje.

 

Bankové prevody

Prevody z hráčskeho konta na váš bankový účet sú realizované spravidla po potvrdení z našej strany do 24 hodín v pracovné dni.

V prípade, ak vám peniaze na váš účet nie sú doručené, skontrolujte si, prosím, správnosť registrovaného čísla účtu v menu Môj účet: Osobné údaje. Ak číslo účtu nie je správne, vyplňte,  prosím, formulár Reklamácie a podnety v menu INFORMÁCIE.
 

Prevody banky na hráčske konto sú realizované spravidla obratom po potvrdení z vašej strany. V prípade, že ste zvolili navýšenie Vkladom na účet, takéto navýšenie je realizované spravidla do 3 pracovných dní. 
 

V prípade, že sa prevod nezrealizuje v uvedenej lehote, využite, prosím, formulár pre Reklamácie a podnety v časti INFORMÁCIE. Možnosť Z hráčskeho konta do banky zmeňte na Z banky na hráčske konto a vyplňte požadované údaje.
 

Reklamácia stávky/hry

V prípade, že chcete reklamovať konkrétnu stávku/hru, využite, prosím, Formulár pre reklamácie a podnety v časti informácie. V druhom riadku preklikajte Bankové prevody na Reklamácie.

 

Ako si zmením limit sebaobmedzujúceho opatrenia?

Sebaobmedzujúce opatrenie si viete nastaviť po prihlásení na www.etipos.sk po kliknutí na ikonu "štítu" vedľa "Môj účet".
V prípade sprísneného sebaobmedzujúceho opatrenia Vám bude zmena prevedená do 24 hodín od zadania. Nastavenie zmiernenia sebaobmedzujúceho opatrenia je schválené do 7 kalendárnych dní. Toto opatrenie si je však možné zmeniť iba raz za kalendárny mesiac.

 

Ako si môžem zrušiť hráčsky účet?

Žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu je potrebné doručiť formou doporučeného listu na adresu sídla spoločnosti TIPOS alebo elektronicky prostredníctvom formuláru na stránke www.etipos.sk alebo na email info@tipos.sk. V prípade zaslania elektronickej žiadosti bude žiadosť spracovaná len v prípade zaslania z mailovej adresy registrovanej na Hráčskom účte.

Žiadosť musí obsahovať aspoň meno a priezvisko, dátum narodenia a podpis Hráča.

Hráčske konto je možné zrušiť len v prípade, že všetky výhry sú vyplatené na Hráčsky účet, na Hráčskom účte nie je evidovaná aktívna stávka.

 

 

 

Radi vám poradíme aj na infolinke TIPOS-u 18 177 a 18 277, denne od 7:00 do 22:00.