FAQ


Neviem sa prihlásiť?

V prípade, že si nepamätáte prihlasovacie heslo, môžete si ho zaslať pomocou možnosti „Zabudnuté heslo“.
 

V prípade, ak si nepamätáte prihlasovacie meno alebo je vaše konto z nejakého dôvodu blokované, je potrebné požiadať o zaslanie údajov prostredníctvom Reklamácií a podnetov, ktoré nájdete v menu INFORMÁCIE.  Po zobrazení formulára v druhom riadku preklikajte bankové prevody na prihlásenie a vyplňte požadované údaje.
 

*Ak si vami používaný internetový prehliadač pamätal vaše prihlasovacie údaje  a žiadali ste o zmenu hesla, odporúčame vám pred prihlásením vymazať históriu prehliadania a súbory cookies. V prípade aplikácie je potrebné vymazať cache pamäť aplikácie.

 

Ako zmením údaje na hráčskom konte?

E-mail, telefón a adresu trvalého pobytu viete zmeniť po kliknutí na Môj účet: Osobné údaje. Následne v konkrétnej sekcii kliknete na „zmeniť“ a prevediete vami požadovanú zmenu.
 

Údaje, akými sú číslo občianskeho preukazu a číslo účtu, môže zmeniť len operátor TIPOS-u. O zmenu týchto údajov je potrebné požiadať prostredníctvom Reklamácií a podnetov v menu INFORMÁCIE.  Vo formulári zvoľte, prosím, v druhom riadku miesto bankových prevodov zmenu osobných údajov a vyplňte požadované údaje.

 

Bankové prevody

Prevody z hráčskeho konta na váš bankový účet sú realizované spravidla po potvrdení z našej strany do 24 hodín v pracovné dni.

V prípade, ak vám peniaze na váš účet nie sú doručené, skontrolujte si, prosím, správnosť registrovaného čísla účtu v menu Môj účet: Osobné údaje. Ak číslo účtu nie je správne, vyplňte,  prosím, formulár Reklamácie a podnety v menu INFORMÁCIE.
 

Prevody banky na hráčske konto sú realizované spravidla obratom po potvrdení z vašej strany. V prípade, že ste zvolili navýšenie Vkladom na účet, takéto navýšenie je realizované spravidla do 3 pracovných dní. 
 

V prípade, že sa prevod nezrealizuje v uvedenej lehote, využite, prosím, formulár pre Reklamácie a podnety v časti INFORMÁCIE. Možnosť Z hráčskeho konta do banky zmeňte na Z banky na hráčske konto a vyplňte požadované údaje.
 

Reklamácia stávky/hry

V prípade, že chcete reklamovať konkrétnu stávku/hru, využite, prosím, Formulár pre reklamácie a podnety v časti informácie. V druhom riadku preklikajte Bankové prevody na Reklamácie.

 

Ako si zmením limit sebaobmedzujúceho opatrenia?

Sebaobmedzujúce opatrenie si viete nastaviť po prihlásení na www.etipos.sk po kliknutí na ikonu "štítu" vedľa "Môj účet".
V prípade sprísneného sebaobmedzujúceho opatrenia Vám bude zmena prevedená do 24 hodín od zadania. Nastavenie zmiernenia sebaobmedzujúceho opatrenia je schválené do 7 kalendárnych dní. Toto opatrenie si je však možné zmeniť iba raz za kalendárny mesiac.

 

Ako si môžem zrušiť hráčsky účet?

Žiadosť o zrušenie Hráčskeho účtu je potrebné doručiť formou doporučeného listu na adresu sídla spoločnosti TIPOS alebo elektronicky prostredníctvom formuláru na stránke www.etipos.sk alebo na email info@tipos.sk. V prípade zaslania elektronickej žiadosti bude žiadosť spracovaná len v prípade zaslania z mailovej adresy registrovanej na Hráčskom účte.

Žiadosť musí obsahovať aspoň meno a priezvisko, dátum narodenia a podpis Hráča.

Hráčske konto je možné zrušiť len v prípade, že všetky výhry sú vyplatené na Hráčsky účet, na Hráčskom účte nie je evidovaná aktívna stávka.

 

Čo je Multistávka?

Multistávka je špeciálna funkcionalita, pomocou ktorej je možné vytvoriť až 100 tipov, a zároveň pridať viaceré čísla do doplnkovej hry JOKER. Stále však platia obmedzenia počtu tipov na 1 stávku, takže pri podaní dôjde k automatickému vytvoreniu príslušného množstva stávok.

 

Ako si podať Multistávku?

Stačí, ak v príslušnej číselnej lotérii, pri príprave stávky, zakliknete políčko "Multistávka".

Zobrazia sa tak možnosti pre nastavenie počtu tipov a počtu doplnkových hier JOKER. K jednému tipu je možné priradiť jeden JOKER. Po kliknutí na "vyplniť" Vám systém vygeneruje jednotlivé náhodné tipy.

 

Koľko tipov môžem podať v Multistávke?

Maximálny počet je 100 tipov a 100 JOKERov.

 

Čo je Lovec JACKPOTU?

Už Vám neunikne žiadny jackpot!

Chcete, aby bol Váš tiket stále v hre pri *každom žrebovaní Vašej obľúbenej lotérie, až pokiaľ nepadne jackpot?

Aktivujte si LOVCA JACKPOTU, ktorý výhru chytí za Vás.

Ako na to?

  • Zadajte svoje šťastné čísla do jedného alebo viacerých hracích polí.
  • Ako spôsob podania vyberte možnosť „Lovec jackpotu“.
  • Potvrďte a odošlite Vašu stávku.

A lov na jackpot sa môže začať!

Uistite sa, že máte na hráčskom účte dosť finančných prostriedkov.

*viac o podmienkach sa dozviete TU alebo v sekcii Informácie / Najčastejšie otázky.

 

Prečo mám využiť Lovca JACKPOTU?

Ste stále v hre o aktuálny JACKPOT a neujde Vám tak šanca získať hlavnú výhru.

 

Ako si zapnem Lovca JACKPOTU?

Pri príprave online tiketu vybranej číselnej lotérie,  v sekcii „3. Zvoľte spôsob podania“, jednoducho začiarknite políčko "Lovec JACKPOTU" a odošlite tiket.

 

Ako si vypnem funkcionalitu Lovec JACKPOTU?

Lovca JACKPOTU vypnete vo svojom hráčskom účte nasledujúcim spôsobom:

v sekcii LOTÉRIE / Môj účet, v prehľade Stávky – v detaile automaticky podávaného tiketu alebo vo vzorovej stávke: kliknutím na tlačidlo "vypnutie automatického podania"  Lovca JACKPOTU jednoducho vypnete. Funkcionalita sa deaktivuje iba v stávke, založenej na vzorovej stávke, nie pre všetky ostatné stávky, ktoré majú Lovca JACKPOTU aktivovaného. Ak máte Lovca JACKPOTU aktivovaného na ďalších stávkach, prípadne v stávkach iných číselných lotérií, je nutné ich deaktivovať tiež - v niektorej z kópií stávok podľa vzorovej stávky alebo vo vzorovej stávke.

 

*Kedy sa mi automaticky vypne Lovec JACKPOTU?

Automatické podávanie tiketu, podľa vzorového tiketu, bude vypnuté, ak:

 

  1. dôjde v príslušnej lotériovej hre k výhre JACKPOTU, akýmkoľvek hráčom / hráčmi.
  2. sa hráč sám rozhodne ukončiť automatické podávanie tiketov v príslušnej hre, deaktiváciou funkcionality LOVEC JACKPOTU, v niektorej z kópií stávok podľa vzorovej stávky alebo vo vzorovej stávke. Učiniť tak môže v detaile tiketu na hráčskom účte, príslušným tlačidlom.
  3. hráč na hráčskom účte vykoná zrušenie automaticky podanej, platne uzatvorenej stávky alebo vykoná zrušenie platne uzatvoreného vzorového tiketu, so zapnutou funkcionalitou automaticky podávaného tiketu.
  4. zostatok finančných prostriedkov na hráčskom účte nebude dostačujúci pre podanie kópie vzorového tiketu. Ak dôjde po deaktivácii automatického podávania tiketov k doplneniu finančných prostriedkov na hráčsky účet, funkcionalita LOVEC JACKPOTU sa opätovne automaticky neaktivuje, je nutná opätovná manuálna aktivácia - vytvorením nového vzorového tiketu, s aktivovanou funkcionalitou LOVEC JACKPOTU.
  5. dôjde k zmene parametrov, týkajúcich sa podstaty lotériovej hry, ukotvených v Hernom pláne (napr. zmena ceny, skracovanie  žrebovacieho obdobia pred uskutočnením zmien, zmena matice, zmena pravidiel hry a podobne).
  6. TIPOS rozhodne o zrušení funkcionality. TIPOS si vyhradzuje právo funkcionalitu kedykoľvek obmedziť, pozastaviť, deaktivovať, zrušiť.
  7. dôjde k neúspešnému pokusu o podanie stávky, z technologických dôvodov.
  8. je dosiahnutý sebaobmedzujúci limit na hráčskom účte hráča.
  9. je v čase podania stávky hráčsky účet blokovaný.
  10. hráč v čase automatického podania stávky nemá prístup do herne LOTÉRIE, z dôvodu blokácie prístupu do herne / vylúčenia z herne.
  11. hráč sa v čase automatického podania nachádza v Zozname vylúčených osôb.

 

Môžem využiť Lovca JACKPOTU, a zároveň Multistávku naraz?

Nie. Lovec JACKPOTU sa nedá kombinovať s Multistávkou, ide o dve rôzne funkcionality.

 

Môžem si podať vlastné čísla, alebo iba náhodné?

Oboje. Môžete si vybrať vlastné čísla, náhodný tip, alebo aj Rýchlu stávku.

 

Radi vám poradíme aj na infolinke TIPOS-u 18 177 a 18 277, denne od 7:00 do 22:00.

Hore