Prihlásiť Registrovať

FAQ



Neviem sa prihlásiť?

V prípade, že si nepamätáte prihlasovacie heslo, môžete si ho zaslať pomocou možnosti „Zabudnuté heslo“.
 

V prípade, ak si nepamätáte prihlasovacie meno alebo je vaše konto z nejakého dôvodu blokované, je potrebné požiadať o zaslanie údajov prostredníctvom Reklamácií a podnetov, ktoré nájdete v menu INFORMÁCIE.  Po zobrazení formulára v druhom riadku preklikajte bankové prevody na prihlásenie a vyplňte požadované údaje.
 

*Ak si vami používaný internetový prehliadač pamätal vaše prihlasovacie údaje  a žiadali ste o zmenu hesla, odporúčame vám pred prihlásením vymazať históriu prehliadania a súbory cookies. V prípade aplikácie je potrebné vymazať cache pamäť aplikácie.

 

Ako zmením údaje na hráčskom konte?

E-mail, telefón a adresu trvalého pobytu viete zmeniť po kliknutí na Môj účet: Osobné údaje. Následne v konkrétnej sekcii kliknete na „zmeniť“ a prevediete vami požadovanú zmenu.
 

Údaje, akými sú číslo občianskeho preukazu a číslo účtu, môže zmeniť len operátor TIPOS-u. O zmenu týchto údajov je potrebné požiadať prostredníctvom Reklamácií a podnetov v menu INFORMÁCIE.  Vo formulári zvoľte, prosím, v druhom riadku miesto bankových prevodov zmenu osobných údajov a vyplňte požadované údaje.

 

Nepamätám si PIN.

PIN si môžete zaslať po prihlásení v menu Môj účet: Nový PIN. PIN vám bude následne zaslaný formou SMS na vami registrované telefónne číslo.
 

PIN si, prosím, uchovajte aj pre budúce použitie.
 

Pri zadávaní PIN-u je potrebné zadať vždy len konkrétne dve cifry, ktoré od vás systém žiada v správnom poradí.

 

Bankové prevody

Prevody z hráčskeho konta na váš bankový účet sú realizované spravidla po potvrdení z našej strany do 24 hodín v pracovné dni.

V prípade, ak vám peniaze na váš účet nie sú doručené, skontrolujte si, prosím, správnosť registrovaného čísla účtu v menu Môj účet: Osobné údaje. Ak číslo účtu nie je správne, vyplňte,  prosím, formulár Reklamácie a podnety v menu INFORMÁCIE.
 

Prevody banky na hráčske konto sú realizované spravidla obratom po potvrdení z vašej strany. V prípade, že ste zvolili navýšenie Vkladom na účet, takéto navýšenie je realizované spravidla do 3 pracovných dní. 
 

V prípade, že sa prevod nezrealizuje v uvedenej lehote, využite, prosím, formulár pre Reklamácie a podnety v časti INFORMÁCIE. Možnosť Z hráčskeho konta do banky zmeňte na Z banky na hráčske konto a vyplňte požadované údaje.
 

Reklamácia stávky/hry

V prípade, že chcete reklamovať konkrétnu stávku/hru, využite, prosím, Formulár pre reklamácie a podnety v časti informácie. V druhom riadku preklikajte Bankové prevody na Reklamácie.
 

Radi vám poradíme aj na infolinke TIPOS-u 18 177 a 18 277, denne od 7:00 do 22:00.

V prípade problémov či otázok nás kontaktujte na: 18177, 18277 info@tipos.sk